Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Przypomnij hasło Rejestracja
    19-11-2017 |
radomski portal informacyjny  
 
Fitness
Zdrowie
Uroda
Rekreacja
Moda
Domowy zakątek
Przepis dnia
  STRONA GŁÓWNA » Poradnikowo » Fitness
strony internetowe Radom

Zadbaj o sylwetkę przed latem

2013-05-16 10:03:54

Lato zbliża się wielkimi krokami. Myśl o wczasach, słońcu i wylegiwaniu się na plaży napawa optymizmem i dodaje energii. Nie pozwól, aby ten idealny stan popsuły dodatkowe centymetry na udach i brzuchu! Poszukiwanie nowego kostiumu kąpielowego ma być przyjemnością. Twój cel to szczupła figura last minute!  



Eksperci zalecają:

1. Pij półtora litra wody dziennie. To absolutne minimum, żeby oczyścić organizm i przygotować do lata. Nieprawidłowe rozmieszczenie tkanki tłuszczowej, punktowy obrzęk, aż wreszcie widoczna gołym okiem pofałdowana skóra ud to właśnie lipodystrofia, zwana potocznie cellulitem lub „pomarańczową skórką”. Jest niczym innym jak zaburzeniem metabolizmu tłuszczu. Odpowiednia ilość wypijanej wody pozwala skutecznie pozbyć się nagromadzonych w organizmie zapasów wody i przyspieszyć przemianę materii. Zadbaj więc o tak zwaną „higienę życia codziennego” i oczyszczaj organizm wodą.

2. Zamień przetworzone, kaloryczne pokarmy na zdrowe, świeże warzywa i owoce. Teraz już nie masz wymówki - na straganach pojawia się ich coraz więcej. Zamień smażone na patelni naleśniki, na lekką sałatkę z warzywami. W ramach przekąski zamiast batonika wybierz jabłko,
a na kolację zjedz pomidora z kawałkiem mozarelli.

3. Napędzaj metabolizm. Zwłaszcza teraz, kiedy czasu jest niewiele, pilnuj się dwukrotnie! Jedz 5 małych posiłków dziennie i zadbaj o odpowiednią ilość błonnika, zawartą np. w granulkach Fibroki (produkt dostępny w Centrach Naturhouse). To bardzo ważne, żeby pilnować wyznaczonych godzin. Organizm szybko “programuje się” wedle naszego działania i po kilku dniach, sam będzie dopominał się posiłków o określonej porze, bez konieczności pilnowania zegarka.

4. Staraj się wykorzystać każdą wolną chwilę na aktywność fizyczną. Częste spacery, bieganie, skakanka... Zamień komunikację miejską na rower. Ruch ma zbawienny wpływ na naszą sylwetkę i samopoczucie, szybko się o tym przekonasz. Po pierwsze spalisz zbędne kalorie, po drugie wzmocnisz i wysmuklisz mięśnie, po trzecie dostarczysz endorfin, będących przecież hormonem szczęścia.

5. Skorzystaj z dodatkowej pomocy. Tylko odpowiednio odżywiony organizm może sprawnie poradzić sobie z niedoskonałościami. W niektórych przypadkach niezbędna jest suplementacja, która idąc w parze z odpowiednią dietą i trwałą zmianą stylu życia daje wymierne efekty. Nie zapomnij jednak, że taka kuracja może odbywać się wyłącznie pod okiem specjalisty, który na podstawie szczegółowych badań dobierze odpowiednią suplementację. Dodatkowo zawsze możesz liczyć na wsparcie psychiczne i motywację ze strony dietetyka, które są bardzo ważne podczas procesu odchudzania.

Wprowadzając na stałe zalecenia dietetyka, zmienimy swoje nawyki żywieniowe, poprawimy stan naszego zdrowia i utrzymamy smukłą sylwetkę nie tylko w okresie wakacyjnym.

red. AZ

 

inne artykuły z działu:
jwk
jeszcze więcej kultury
RADOM I OKOLICE W MIGAWCE
Pogoda
PSY DO ADOPCJI
Elita czeka na dom
RTOnZ Schronisko Dla Bezdomnych Zwierząt w Radomiu, ul. Witosa 96, tel. 48 384 77 73. 
Pies Mikado czeka na dom
RTOnZ Schronisko Dla Bezdomnych Zwierząt w Radomiu, ul. Witosa 96, tel. 48 384 77 73.  
Kto pokocha Robina?
RTOnZ Schronisko Dla Bezdomnych Zwierząt w Radomiu, ul. Witosa 96, tel. 48 384 77 73.  
Cwaniak - kundelek czeka na dom
RTOnZ Schronisko Dla Bezdomnych Zwierząt w Radomiu, ul. Witosa 96, tel. 48 384 77 73.  


Copyright © 2012 serwis : Rekord24.pl Projekt i wykonanie: Interactive Fit.pl